Rólunk
A Bergmann Iroda egyike Magyarország meghatározó ügyviteli szolgáltató központjainak.
Szolgáltatásainkat az ISO9001 szabvány szerint szervezett és ellenőrzött vállalati folyamatok szigorú betartásával, a hatályos magyar számviteli- és adótörvények alapján végezzük. A piacon elfoglalt előkelő pozíciónkat és szakmai berkekben csak „a Bergmann”-ként ismert brendünket 1990-óta építjük lelkes, szakmailag kiválóan képzett munkatársainkkal.
Tulajdonosaink víziójában már szervezetünk alapításakor egy, a KKV réteg elvárásait teljes körűen teljesíteni tudó iroda képe rajzolódott ki, amely akár egyfajta válaszként is volt tekinthető a munkaerőpiac akkoriban időszakosan vissza-visszatérő, utóbb pedig már állandósuló – szakemberhiánnyal összefüggő – problémáira is. Az azóta eltelt több, mint 30 év bizonyította az elképzelés időtállóságát, s mára már ezernél is több ügyfelünk döntött a komplex módon igénybe vehető költséghatékony számviteli szolgáltatáscsomagjaink mellett, de nagy a kereslet az SSC jellegű megoldásainkra is. Az egyedi igényekre szabott speciális tevékenységeink bizonyos élethelyzetben életmentők lehetnek egy-egy vállalat, vállalkozás számára úgy, mint a
- adóellenőrzéseken való egyedi képviselet,
- adó-, üzletviteli és HR tanácsadás,
- adminisztrációs munkatárs szakszerű betanítása,
- „stand by” szolgáltatás havária esemény esetére,
- határozott idejű helyszíni (fő)könyvelői szolgáltatás és „maternity replacement”,
- GDPR és Pmt kötelezettség teljesítésével összefüggő audit.
Átlagos esetben szolgáltatásaink spektruma lefedi egy vállalat vagy vállalkozás teljes számviteli-, adózási-, bérelszámolási-, pénzügyviteli- vagy könyvvizsgálati feladatok kapcsán felmerülő igényeit. Nemzetközi szervezet független tagjaként speciálisabbnak mondott feladatokat, határon átnyúló ügyleteket vagy bizalmi vagyonkezeléssel kapcsolatos konstrukciók kidolgozását és megvalósítását is vállaljuk.
Cégtörténetünk:
1990 Bergmann Bt. alapítása. Cégek könyvelése, ügyintézés. Foglalkoztatottak száma: 2 fő.
1992 A társaság bővítése. Irodabérlés a belvárosi Balaton utcában. Foglalkoztatottak száma: 5 fő.
1994 Bergmann Péterné és Péter megkapják a könyvvizsgálói tevékenység végzéséhez szükséges engedélyt.
1995 A Bergmann Könyvszakértő és Adótanácsadó Kft. alapítása Tevékenység bővítése – külföldi ügyfélkör jelentős bővülése A munkafeladatok felosztása osztályokra. Belföldi és külföldi vállalkozások szerinti megosztás.
1996 Bergmann Pétert a Wintherthur Rt. felügyelő bizottság elnökévé választják.
1997 A cég irodaszobáinak és személyi állományának bővítése. Az iroda saját, belső alkalmazottaival végzi a bérelszámolást. Foglalkoztatottak száma: 24 fő.
2000 Saját tulajdonú irodaépület a Váci út 186. szám alatt. Foglalkoztatottak száma: 30 fő.
2001 Költözés az új irodaépületbe. Foglalkoztatottak száma: 40 fő.
2002 Németországi kirendeltség alapítása.
2003 Csatlakozás a UHY hálózatához.
2005 április 11-ével bejegyezték a Cégbíróságon a Bergmann Könyvelő Iroda Kft. átalakulását.
2007 A társaság létszáma eléri a 70 főt.
2008 Az iroda hangsúlyt fektet az adószakértői és adótanácsadói szolgáltatás megszervezésére és piaci bevezetésére.
2011 Az Iroda 2011-től kezdődően (fokozatosan) a magasabb minőségű szolgáltatásnyújtás – információszolgáltatás új lehetőségei – érdekében új vállalatirányítási rendszert vezet be.
2013 szeptember 1-jével a Bergmann Iroda megnyitotta Böszörményi úti telephelyét a Dél-budai ügyfelek kényelmesebb kiszolgálása érdekében.
2015 szeptember 20. a Bergmann Iroda megnyitja az exkluzív belvárosi irodáját. Ennek következtében az Adó- és Jogi tanácsadási tevékenység, valamint a Könyvvizsgálati tevékenység fizikailag is különválhat az alaptevékenységtől.
2017 november a Bergmann Iroda megvásárolja a Váci úti központjául szolgáló létesítmény második 50%-át is, s elindulnak az előkészületei az irodaház teljes felújítására. A bérelszámolás egy emeletre költözik és megújul néhány közösségi tér és kiszolgáló egység. Teljes dolgozói létszám megközelíti a 130 főt.
2020 a Bergmann Könyvelő Iroda Pénzügyi Szolgáltató Kft alapításának és fennállásának a 30. míg a Bergmann Könyvszakértő és Adótanácsadó Kft a 25. jubileumi évét ünnepli. Foglalkoztatotti létszáma meghaladja a 140 főt.
2021 A Bergmann Iroda megnyitja szegedi és kecskeméti kirendeltségét.
2022 A Bergmann Iroda fejleszti vidéki irodáit, foglalkoztatotti létszáma meghaladja a 150 főt. Duális képzési hellyé válik Budapesten és Kecskeméten. Kontrolling és IT csapata folyamatosan bővül.
2023 Megalapítottuk a Bergmann Oktatási Stúdiót, amely célja a szakmai tudás fejlesztése és a jövő szakembereinek képzése volt.
2024 Új mérföldkőhöz érkeztünk, megnyitottuk hatodik irodánkat Pécsen, ezzel tovább bővítve szolgáltatási hálózatunkat és elérhetőségünket.