Integrált Szoftverek (SAP) Bevezetése és Felülvizsgálata – Könyvelési és Számlázási Modul

Nagyvállalati környezetben elengedhetetlen integrált szoftverekkel közös nevezőre hozni a vállalat különböző egységeit. Az integrált rendszerek legnépszerűbb és legsokoldalúbb módon fejleszthető képviselője az SAP.

A program bevezetése egyszerre igényel kettős könyvelésben szerzett alapos könyvelői és adózási tudást, rendszerszervezői szemléletet, illetve szükség van arra, hogy a bevezetésben részt vevő személy mind vertikálisan, mind horizontálisan, átfogóan lássa a vállalat egészét, az egységek összekapcsolódási pontjait, az új rendszer bevezetésével elérhető előnyöket.

Fontos kiemelni, hogy az integrált rendszer bevezetésével a könyvelés átlépi az országhatáron belüli szabályozást, ami azt jelenti, hogy a könyvelésnek egyszerre kell megfelelnie mind a helyi, mint az anyavállalati előírásoknak. A kettős főkönyv kialakítása, folyamatos karbantartása az integráció első lépése. Erre lehet később felépíteni a számviteli szabályoknak és riportolási elvárásoknak megfelelően kialakított könyvelési, számlázási, ÁFA-bevallást támogató rendszereket.

A Bergmann Iroda vállalja nagyvállalatok támogatását abban a bonyolult és nehéz időszakban, ami egy integrált rendszer bevezetésével, betanításával együtt jár.

Ügyfélportál